maanantai 3. helmikuuta 2014

maailma kepeillä pomppivan silmin

Moikka kaikki, tääl kirjottelee Veera, jolla on siis nivelsiteet nilkasta venähtäny ja kädet rakoilla ja näin... Päätin sitten alkaa purkautuu tänne ja mul oli paljon ideoita mitä kirjottaa, mut mun tää vähä niinku tyssäs siihen ku en osannukkaa tääl mennä tähä kirjotushommeliin. Eli ajatus katkes. :( sad story
Mutta täällä ollaan ja nyt kerron mitä mulle kuuluu: ensiks alotan siitä että mulla on ikävä teit benjiläisii ja ootan aina tiistaita (huom! Nytkin) koska te aina piristätte mun päivää ja viikkoo ja kuukautta ja vuotta ja okei te tajusitte jo. <3
Koulussa kompuroin portaita ja koulutan palvelijoita ja tarjoilijoita toimittamaan mulle yhtä ja toista. Ihmiset availee mulle ihanasti ovia ja odottaa, kunnes saan mun piikit esille (puhun nyt niistä kyynärsauvojen talviulkoilmarautapiikeistä, jotka estää liukastumasta) ja kävelevät hitaammin vaikka tuuli pöllyttäisi jäistä lunta suoraan naamaan. Arvostan teitä, kiitos!
Jatketaan kouluaiheesta eli hui me kaikki -98 haetaan siis lukioon ja äää halutaan Kallioon ja aina kun joku alkaa puhuu jotain hakemisest, meen aina ihan paniikkiin, koska se vaan on mun unelma ja en pidä muista vaihtoehdoista läheskään yhtä paljon. Että wish me luck ja kaikkille benjiläisille myös! <3
Mul oli tänää ilmasuu ja vaik mä siit pidänki, niin mikään ei jotenkaa tunnu niin ihmeelliselt ku teijän kaa rakkaat benjit , joten huomen Are you ready to räjäyttää whole mesta!! Wihii oon innoissani, nähää

Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti