keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

mitä benjiläisyys tarkoittaa?

moikka kaikki!
Taas toi aurinko paistaa ja kesä lähenee jeee. Mut ei se ollu mun pääpointti vaan haluisin nyt kertoo kaikille mitä mä oon saanut benjiläisiltä ja teatterista ylipäätään. Ystäviä, ikuisia ystäviä, se on eka mikä tulee mieleen, mutta myös itsevarmuutta olen löytänyt itsestäni. Mulle benjiläisyys avaa ovia siihen, että voi todellakin lavalla näyttää itsestään niin paljon. Mutta se on enemmänkin kuin esiintymistä yleisölle, se on muistoja, joita muistellaan sekä tulevaisuutta, jota tehdään. Voimme vaikuttaa tulevaan yhdessä, perheenä, tiiminä. Löydämme uusia asioita, käymme subway-treffeillä toistemme kanssa, katsomme auringonlaskua kukkulalla. Kaikki ovat muistoja, jotka tekevät meistä meidät. Yhdistävä tekijä on benjiläisyys, nyt ja aina.

Jos olet kerran benjiläinen olet aina benjiläinen!!!

~Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti