torstai 3. huhtikuuta 2014

Hups onks meil treenit?

Heräsin just kolmen tunnin päikkäreilt. Haaaa väsyttää (kuvitelkaa et venyttelen väsyneesti vihreällä sohvalla yläkerran olohuoneessa...rauha). Mutta ei ei nythän on treenit!!! Unohdin tai no en sittenkään. Olen ollut koko viikon kuumeessa ja yskässä. Nenä vaan vuotaa ja muistuttaa siitä että ehei et ole lähdössä nyt minnekään treenaamaan, vaikka Jani Toivola olisi tulossa treeneihin. Niin mutta kun hän tuli. En yhtään tiiä mitä he ovat tehneet tänää, mutta toivottavasti joku kertois ja kirjoittais tänne siitä ja treeneistä ylipäänsä.
Mulla on tässä vieressäni vihreää minttuteetä ja YouTube auki, josta kuuntelen rauhallisia, ehk vähän surullisiakin biisejä, jotka koskettaa varsinkin näin kuumepöpperössä. Ja tietenkin runsaasti nenäliinoja.
"Aaatshiuu!!"
"Terveydeksi"
"Kiitos"
Tätä tää on ollut koko viikko. Mutta hope not huomen ku Sara täyttää 18 VUOTTA, sillon juhlitaan ku ees meist näyttelijöist yks on täysikänen. Onnee jo etukäteen Sara! <3 Hih ja sanon tähän et mä oon tasan kaks vuotta ja yhen päivän Saraa nuorempi, kosk mulla on lauantain sweet sixteen!!
Mutta ehkä mä vaan meen nyt takasi vällyjen alle, öitä <3
"Cus I can´t stop loving you,
no I can´t stop loving you,
no I won´t stop loving you,
Why should I?"


~ Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti